Dagen då siffror har betydelse

Eller något i den stilen. Det är fredag, den 7:e augusti, 2009.

Äntligen börjar helgen, efter en lång arbetsvecka.

Men det är också en speciell dag, sett  till tiden.



Det händer knappast ofta, men just idag står allt rätt till. Haha!

Lite små häftigt, faktiskt. Aftonbladet är, som vanligt, snabba på att haffa den ''stora'' nyheten. De gillar sånt här.

- Det gäller för alla med centraleuropeisk tid, det vill säga de flesta länder i Europa, säger Göran Grimvall, tidigare fysikprofessor vid KTH

- Jag skulle rekommendera alla att tänka igenom vad det är de vill förverkliga, vad de har för drömmar, och tänka på något som de verkligen vill ska hända. Skicka iväg positiva tankar. För sökande personer så är det här en väldigt viktig tidpunkt.

Oh really? Då blundar jag, och börjar tänka på min dröm. För ett litet tag, så ser jag den.

Eller inte.


Kommentarer
Postat av: TIcha!

Coolt som fan, om du inte hade skrivit det så hade jag aldrig hört talas om det :D

2009-08-07 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0