Grattis, min vän!

Idag är det den 12:e augusti. Snart halvtid, och mycket nära ännu ett slut för sommaren.

Men idag är ingen vanlig dag, den har en betydelse. En av mina allra bästa vänner sedan 15 år tillbaka fyller år idag.

22 år. Nu måste jag ringa och gratta honom, och försöka åka hem till födelsedagsmannen och vara närvarande. Olycklig nog är min mobil helt jävla död, och laddaren till den medeltida mobilen är glappig.

Tack vare bloggen kan jag uttrycka min glädje för hans dag. Jag vet redan vad jag ska ge som present. En 19'' plattskärm så han kan få en bättre upplevelse än vad han för närvarande.


Imorgon fyller en annan nära polare 24 år. Det är fan mycket, han är snart en gammal gubbe. Min sub kallas han för.

Det här för max. Hehe! (Se bilden nedan)









Kommentarer
Postat av: Tomic

Fint, hälsa grattis så mycket till Max! ;)

2009-08-12 @ 23:07:33
URL: http://tomictomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0