Lördag är alltid lördag

Fredagar brukade alltid, för mig, vara veckans höjdpunkt. Oftast blev det fredag som man skulle ut och festa. Eller bara chilla med sällskap. Och lördagar var dagen då jag tog det lugnt och myste framför tv med diverse goda tilltugg.

De tiderna är förbi. Nu är det precis tvärtom, lördagarna står för all social underhållning, medan fredagen blir min dag i veckan som jag samlar krafterna inför dagen efter.

Så nu smäller det. Kvällens meny finner jag i Hot Company, som ligger i Östermalm. Billigt men kvalitér som tål att skrytas om. Buffé blir det för ynka 130 kronor.

Senare mot kvällen ska jag och några polare dela på en tequila. Denna dryck står upp ganska bra för en kväll.

Kanske blir en del bilder och ett inlägg framåt natten, eller imorgon.

Här kommer några bilder hur mina lördagar brukade se ut. Tja, något i den stilen.







Trevlig helg! Sup inte ihjäl er... ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll ;)

Drick ej du själv för mkt

2009-08-01 @ 14:03:46
URL: http://tomictomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0