Är man ute sent får man ta striden (JUL!)

Ja, jag har väntat in i det sista.

Har haft enormt mycket som händer på sistone.. Skriver så himla fort nu så jag knappt vet vad..

Men det jag vet är att jag nu ska bege mig till Solna C för att julhandla. Stångas med tusentals människor, överallt.

Hålla masken lite, inte gripas av panik. Kontot är överfullt.. Så det behöver jag inte bekymra mig om.

Men sen har jag också minst 10 personer att handla klappar till.

Några julkort ska också skickas iväg, om jag inte glömmer det i stridens hetta. Fast nu börjar jag tänka på fotboll, att i stridens hetta gäller det att höja sig till en maximal nivå.

Heh. Dock kan jag faktiskt avslöja att jag redan gett en julklapp. Blev glad för dem som fick det blev glada.
Att barn blir glada för en julklapp är värd all mödan i stressiga dagar...

Nu ska jag möta Oskar och in en snabbis i AIK-shopen. Sen börjar äventyret, den intensiva kampen mot klockan. Det finns en plan att klippa mig ikväll och styla håret... Det är vad som oroar mig lite, att jag ska hinna med allt.

På återseende alla tomtenissar och påsk.. Eh? Menar pepparkaksgubbar :P



Klart som en korvspade att man är på busigt humör dan före dan. Eller heter det dagen före dagen. Nä, tror inte det.

Hur som helst. Ska blogga mer och visa några överraskningar när stormen lagt sig. När det verkligen börjar vankas julefrid.

Puss

Kommentarer
Postat av: Yazuka

Lycka till! Det lär behövas!

Såg hur mycket folk det var här i Kristianstad idag, vågar inte ens tänka på Stockholm. usch

Kämpa på. =)

2009-12-23 @ 15:38:15
URL: http://www.yazuka.net
Postat av: lansha

aah omg, hatar den filmen o alla fantasifilmer som finns! dom borde brännas upp=)

2009-12-23 @ 22:21:37
URL: http://lanshpansh.blogg.se/
Postat av: Robert SC

Yazuka:



Tackar min vän! Mm.. Det var rätt myckt folk ute men det gick hyffsat bra. Har dock några enstaka klappar kvar :P



Lansha: Ja, smaken är som baken :P hehe!

2009-12-23 @ 23:26:44
URL: http://saskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0