Im back and truly alive!

Så har dagar gått utan internet och blogg.

Har det hänt något? Ja, som tidigare känt så har jag flyttat. Ni som tidigare varit med om samma upplevelse vet att det innebära en trög start med allt som heter praktiskta detaljer.

Internet är igång, tillfället med mobilt bredband, i väntan på den stora fina BBB speedlight of heaven, nämligen 100mb/s.

Kom igen BBB (Bredbandsbolaget, ge mig tillbaka min fröjd)

Har inte börjat tränat än, men ska strax bege mig till porten bredvid och teckna ett abonnemang på, åtminstone, ett år. 99kr/månaden är tilltalande, så what the heck, det får bli det.

Ska först äta middag med sällskap. Och för första gången åkte Versace-jeansen på. Ett år sedan sist, och trots att det sitter lite väl tajt så är det en återblick från ifjol. Im there. Soon.

Fin dag. Och lever i allra högsta grad. Det gör dock inte min IPhone igen. Pyttsan, det hände igen, och nu hittar jag inte de tillbehör som jag behöver för att låsa upp den igen.

Tills dess.. Jag fortsätter kämpå på med livet. Nu luktar det gott! Middag. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Yazuka

Ja, det tar lite tid innan man kommer tillbaka efter en flytt. Men härligt att ha dig tillbaka!

Ha en bra middag!

2009-12-07 @ 19:57:22
URL: http://www.yazuka.net
Postat av: Jessica

hehe jo de e inte lätta tt hålla bloggen uppdaterad hela tiden när man ahr ett privatliv med:) inte sant?

hehe jora ska börja få tid till att skriva mera

kramar!

2009-12-10 @ 22:13:59
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0