Jag har en plan! (Årets skummaste upplevelse)

För imorgon är det sista daget på det "vågiga" 2009.

Det ska firas. Allt känns toppen.

Men häromkvällen träffade jag en gammal bekant i uppsala.

Allt kändes lovande, lite rätt.. Jag var hoppfull.

Men skenet bedrar faktiskt. Och trots att jag är väldigt försiktig av mig, så gick jag på en stor mina. Det kan hända alla, ja.. Men hon gjorde verkligen bort sig. Allt som hon har sagt känns som lögner. Kanske är det mytomani i henne, eller så är hon bara väldigt vilsen? Kan förstå det om livet inte varit så lätt..

Förvirrad. Chockad. Skråta eller skratta? Träffen lämnade avtryck, minst sagt.

Och ja, det saknades mognad. Det och tillit är de viktigaste egenskaperna hos en person.

Så det var ju ingen mening alls.

Om det vore någon annan än jag i min situation, så skulle denna kunna göra hemska saker mot den här tjejen. För hon tänkte verkligen inte sig för innan hon agerade. För impulsiv, för blind.

Men det finns ingen segrare. Så jag gör bäst i att försöka förstå. Eller förlåta. Eller helt enkelt sluta tänka på falskhet.

Bara slöseri med dyrbar tid, tyvärr. Desto roligare blir det imorgon. Och helgen, ska göra något riktigt kul och det känns spännande :P

I FEEL LOVE, NOTHING CAN BREAK MY WALL!

Men jag ska bjuda på en litet smakprov.. Innan jag glömmer..

Jag skriver falskhet i din panna, svårigheter att stanna.

En tjej som inte var verklig.

Helt slut, märklig och bara tig.

Du får fortsätta träna med Bagera, innan du någonsin igen ska agera..

Tillbaks till din håla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0