Julafton, Bojan och min första julklapp!

Hej!

Idag är det.. torsdag. Tror jag.

Jag vet en sak. Det är JULAFTON. Väldigt skön stämning så här tidigt. Vädret är perfekt. Snön gör sitt. Moder Terasa, likaså.

Igår var det en helt magiskt dag. Ny frisyr blandad med en del klapphandlande. Allt blev inte klart, dock.

Men nu har jag halva inne. Dagen är inte över än.

Vill tacka Bojan Djordjic för att han lyckades hjälpa mig att hålla mitt löfte till min lillebrorsa. Bojan signerade en AIK-relaterad julklapp till Gabrilel, 8 år.

Sen vill jag även tacka Helge A för min första julklapp, som han personligen levererade på cykel för några dagar sedan.

Och döma av paketet så kommer jag älska klappen. Det finns bara ett guld, och det är förenat med sveriges bästa fotbollslag.

Så det så. Snart ska jag ut och känna på julstämningen...



Kommentarer
Postat av: Yazuka

Men det var ju väldigt härligt grymt gjort av han Bojan. Respekt.

Hoppas du får det riktigt trevligt idag och har det så mysigt det bara går. Ha det bra min vän.

God Jul!

2009-12-24 @ 14:08:40
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0