Sagan om Philip$ (Ett nytt inköp!)

Länge har jag spenderat dagar såväl som nätter med Sam.

Denne Sam har gett mig oerhört många roliga timmar. Filmer, spel, televison.. Ja, tillsammans har vi gjort det så bra för varandra.

Men det tog idag slut.

Sam fick en storebror. Vi kommer minnas honom som Philip.

Mycket större.

Så Sam fick hoppa tillbaka in i kartongen och sprida många timmars glädje till en annan familj.

Eller ja, en familj som även jag är en stor del i.

Välkommen PHILIP!


Eller ja, PHILIPS - LCD - "FULL HD 42"

Nu ska jag inviga den!

Siba var affären. Tvåtusen kronor rabatt. Ett givet köp! Kvalité!

(Jag tittade......)



Och jag hittade....




Den rätta teven för mig ala 2010.

Tre år med min Samsung 32 tum HD-ready fick räcka. Den kommer jag minnas med stolthet. Aldrig tidigare hade jag lagt 10 000 kronor på en teknisk sak...

Hihi.




Kommentarer
Postat av: Lady K

Oh, shit, mycket pengar! Men snygg är den! Den kommer säkert användas väl av dig! :)



Kram!

2009-12-28 @ 07:40:00
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Yazuka

Grattis! =)

Philip var en riktig heting. Jävla snygg tv-bänk/bokhylla du har. En sådan jag vill ha. Dem är så snygga.



Hoppas själv kunna investera i en tv i början av året, kommer satsa på en för runt 4000kr.

Börja med det och sedan köpa en bättre i framtiden.

Ska bara ha ihop 2200kr till så jävlar.

2009-12-28 @ 19:42:45
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0