Sångfågel på morgonen! Yeah..

29/12-09 <3

J
ag vaknade otroligt pigg och glad imorse.. Har mycket ljusa och varma tider att se fram emot. Året närmar sig sitt slut. Det vankas överraskningar.

Började morgonen med att sjunga några låtar a la kareoke.. Fniss.

Det är bra för rösten, tydligen. Sen får man igång motoriken.. Yes, det fungerar alldeles utmärkt tills jag kommer igång med gymet lite. Oturligt nog fick jag hinder med min träning när jag blev sjuk för inte så länge sedan..

La Historia!

Dessa låtar fick mig att mysa inombords och känna mig harmonisk och stark..

För dagen har bara börjat. Det ska hända en del aktiviteter för min egen del idag. Det, mina vänner, är signerat mina nya lovord.

ALLTID. HA. NÅGOT. ATT. GÖRA.

Låtarna var..



Hur kan man lyckas motstå ett leende på läpparna efter dessa..? Sjung med mig :D

Kommentarer
Postat av: Ruza

Fina låtar :)

2009-12-28 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0