Dubbeln 2lax9!

Vi tog den. Stolta AIK!

Vi är cupmästare. Vi är svenska mästare!

2lax9, som herr Mutumba själv säger.

VI ÄR AIK
.

Annars då? Jo, det är ju lördagskväll, fina stund. Min brorsa är hemma hos mig med Loco. Var nyss ute med den ivrige 2-åringen.

Köpte cigg och Ben and Jerrey. Träffade Kalle och Ahlino.

Energisk och pigg så fortsätter jag att älska AIK. Om jag fick äran att välja ut årets drömelva med de två final lagen, så skulle den se ut så här:

Mål: Daniel Örhlund
VB: Nils-Eric Johansson
MB Joos Hoovield
MB: Ragnar Sigurdsson
HB: Hjalmar Jónsson
VM: Bojan Djordjic (Eller flyttar Selakovic från höger till vänster) Svårt.
CM: Jorge Ortiz
CM: Gustav Svensson
HM:Martin Mutumba
A: Ivan Oboló
A: Tobias Hysén

Mot CHAMPIONS LEAGE!

Bjuder dessutom på en bild på den alldeles för härliga hunden Loco..




Kommentarer
Postat av: Miss K

Alldeles för söt, lika söt som socker.

Fast ännu sötare. Lillkillen ser jätte mysig ut. Man skulle vilka gosa in sig brevid honom! Kram

2009-11-08 @ 15:06:33
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Jessica

hehe jora med mig är det bra hur är det själv ?

tacvk så mkr de gick bra på tandläkaren faktist:)

2009-11-08 @ 22:47:40
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0