En vända till kungsan resulterar i

Tre nya spel, varav ett som jag sålde på direkten. Riktigt bra erbjudande som Gamestop i kungsträdgården bjöd på. Betalade som allt mindre än 200 kronor för spelen.

# Left 4 Dead 2

# Assassins Creed 2

# Dragon Age : Origins (Ej bild)



Hann även med att träffa en barndomskompis som är en riktig cooling. Han heter Elias, och har blivit biffig dessa dagar, som rätt nyligen blev pappa.

Stort grattis mannen! Snäll som jag är så skänkte jag GTA IV som en gåva till grabben.

Men tyvärr suger fortfarande, och alltid, Djurgårdens IF.



(Elias som nörd innan han blev pappa)

En annan polare ville att jag skulle avslöja varför jag kallas Saska. Enkelt svar på den frågan.

När jag var en cooling och  gick i lågstadiet, så spelade jag och några polare fotboll. Vi snackade om AIK, och på den tiden var Pascal Simpson den stora stjärnan i kära AIK.

Jag råkade (Hm) säga Saska Simpson. Sen skratta alla. Haha.

Ta hand om er, dagen före helgen. Yeah!

Kommentarer
Postat av: Lady K

Nu slipper jag fråga varför din blogg heter som den heter ^^ Gulligt. Du blev säkert generad också när de andra skrattade?...



Kram / K

2009-11-19 @ 22:12:06
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Jessica

tack så mycket :)!

hehe jara aa andra avenyn är en bra serie!

kramar!

2009-11-20 @ 13:05:46
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0