Grått med dig!

Om de senaste dagarna varit svartgula, så måste denna tisdag vara en grådag.

Grått. Träden är nakna ute. Småkyligt. Allt känns grått. Inte för att det enbart ska vara negativt.

Senhösten eller vinterbörjan? Same shit. Alltid lika vackert. Luften är magisk.

Ni brukar känna vårkänslor, jag känner vinterkänslor. För oavsett om november anses som höstmånad eller vintermånad, så slår jag fast att det tillhör det sistnämnda.

Hur som helst älskar jag denna tid.



Jag gillar den här låten, lite sen som vanligt. Men den får spelas flitigt idag.






Kommentarer
Postat av: Jag igen

Go'kväll! Låten är jätte mysig..

Du skriver så bra.. ^^ Finss

2009-11-03 @ 22:13:59
Postat av: Jessica

kosntigt, för den syns nu juh =/

hur är det med dig dA?

kram!

2009-11-04 @ 00:15:52
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0