Helt död!

Känner jag mig.

Fick inte en blund sömn inatt. Uppe som tuppen.

Blivet en vana nu. Oroande. Men inte helt hopplöst, inte första gången jag vänt på dygnet lite..

Och absolut inte ensam om problemet.

Nu sitter jag framför datorn på datorkursen. Kliar lite i ögonen. Inte så där fyrkantiga, men definitivt trötta.

Känner mig nästan flummig. Svart och vitt. Hör min egen röst och det låter högre. BOOM!

Det är fredag, och hur jag ska klara den här dagen återstår att se.

Vill inte däcka för tidigt, vakna för sent.

Hatar det. Snart ska jag på möte med min läkare i sollentuna. Suck. Inte nu...

Men jag repar mig. Det gör jag alltid.




Kommentarer
Postat av: Miss K

Lilla gubben.. Du får ta och sova ordentligt på nätterna. Fniss. Hoppas du sover gott nu ändå :D

2009-10-16 @ 22:45:16
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0