YEAH! Ninja Black is Back!

Hey there. Im a ninja today.

Becuase i just recently bought the awesome Ninja Gaiden Sigma 2 for Playstation 3. Thats a nice move from me. Today is a black day (Yeah, the main character Ryu like his black outfit)

Det var inte länge sedan som jag slog till på ett Playstation 3, la model 60gb, ni vet den som kan spela Playstation 2-spel.

Lite av en raritet. Och inte blev det sämre att den kostade lika mycket som en vanlig Playstation 3. Faktiskt slutade notan bara på 2200 kr.

Har inte många spel alls. Lite nedladdade spel och det nyss inlånande underbara Uncharted : Drakes Fortune.

Tack Yazuka!

Så efter att jag njuter av stunden, är ju hemma hos familjen, äta lite, må bra, när jag kommer så ska jag slakta monster i en ren massaker.

Tro mig. Det är verkligen ett kickass-spel!

Avslutningsvis kan jag tacka den otroligt gulliga tjejen som jobbar på Game för att jag fick ''Collectiors Edition'' istället för den vanliga utgåvan.

Vad följer med den, då? Jo, förutom spelet så ingår även det officella soundtracket. Har inte tagit bort plasten så det kanske finns lite mer godis. Lite bilder, kanske.




Kommentarer
Postat av: Yazuka

Men vad schysst av henne! :D

Hon verkar verkligen vara underbar. Kul att du gillar Uncharted. =)

2009-10-08 @ 20:55:59
URL: http://www.yazuka.net
Postat av: Tomic

Tur i spel

2009-10-08 @ 23:57:08
URL: http://tomictomi.se
Postat av: Jayson

Yo mannen! Det ser nice ut. Kommer hem och lirar det hos dig. Lätt. Keep it up!

2009-10-09 @ 00:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0