Superfredag!

S som i sanchez - Ska på middag hos pappa sanchez.

S som styrka. Att städa och träna.

S som i super.. För livet kan vara så ibland.

Fredagen är bara barnet, inte ens lunchruschen har vi nått då klockan precis passerat 10-snåret.

Ändå har jag kört igång för fullt trots sovmorgon. Det finns ju sysslor som allitd är nödvändiga att fullfölja.

Som i tvätt.

Som i träning.

Halv tolv börjar min datorkurs. Kommer att satsa på prov idag med modulen "Microsoft Excel". Höga krav ger bra reslutat. 85 procent är mitt mål idag.

Först ska jag bli klar med tvätten. För gympasset är över.. och har lite mindre än två timmar över. Kom igen nu sega torkumlare. Jag behöver mina jeans som ligger i maskinen.

Det råkar nämligen vara valborg idag. En brasa ska tändas. Tonåringar vill supa. Det brukar sluta illa för somliga.

Andra kan njuta som det är tänkt. Att ha fokus och förnuft tillgodo är alltid ett vinnande koncept. Hepp!




Vad vore livet utan sysselsättningar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

heei:)nej ej i fridhem. jag har en as nära mitt hem. ahhaaa.

friskis e as bra. trevliga med:)

ahha

vad kostar årsavgift?



ja provade på två veckor gratis. men nu ere slut:(

2010-04-30 @ 10:34:18
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0