Lång natt, lång dag!

Jag hade det lite tufft mot natten. Runt midnatt gick jag en promenad med Nellie, hundhonan på två busiga år. För hon är ju det.

Min brorsa och Lindas hund.

Promenarade runt Hagalund i Solna. Och i bland behöver man lite stöd, så Johanna ringde mig och fick mig att släppa lite bekymmer och tankar. Väldigt snäll och bra läge för ett samtal.

Det finns personer som betyder mycket. Men det är inte alltid dem är tillgängliga av förståliga skäl (Teh late night!)

När orken började ta slut så begav jag mig äntligen hemmåt.

Det slutade dock med att jag åkte till Odenplan och tillbringade en rolig stund med två vänner med störtskön humor. Chipskalas med Kriztina och Mira "Frankie".

Perfekt timing! Trist nog dröjde det lite att komma iväg med bussen, och deras ork tog slut. Men dem gav inte upp.

Tack för en rolig natt. Det värmde och betydde. Så snälla och unika personer. De förtjänar verkligen det bästa.

Synd att jag var klumpig och spillde läsk på Kriztinas matta. Ibland har man flytet med sig, ibland inte. Men det var inte hela världen, haha.

Flipphumor. Oh yes!

Hoppas Kriztina fick sova ut ordentligt (Det ska man göra, trots att jag inte gjorde det fast jag ville) och att "Frankie" dag blev som hon hoppades på.

Direkt efter morgonkvisten så fick jag ett samtal från BBB-teknikern. Han kom, han sågs.. Men problemet kvarstår.

Får se hur det blir. Inget snabbt internet än, dock. Tänk positivt, hoppas mobila bredbandet (Börjar bli tjatigt) kan fungera habilt ett tag till.

Ska ju resa snart, utomlands. Väldigt spännande och lyrsik över denna möjlighet. Äntligen!

Jag älskar min familj så mycket. Vill deras bästa. Dem vill mitt bästa. Även om det ibland blir ojämna strån mellan oss. Men så är ju livet.

Så onlinespel på PS3 och Xbox 360 får vänta ett tag till.. Och mina alla roliga och "fångade ögonblick" som videos får vänta lite till, det med.

Så istället vill jag avslutata med att jag tänker ta en kort tupplur. För snart börjar konstcirkeln "Part Two".

Januari är över. vilken månad. En av dem starkaste någonsin. Känns som ett halvårs tid. Mycket som har hänt, nästan allt enbart positivt. Lever livet för stunden.

Njuter av livet.




Allt har sin början, vet nog dem flesta av. Tro mig, det kommer bli mer avancerat och bättre med tiden. Som med allt som är intressant.

Glömde nämna mitt otroligt heta fynd som kommer ge mig en del mynt i kassan. (Gillar ju inte ha massvis med mynt i fickorna när jag går ut) AIK grisen! "SVARTA PENGAR"

Efter konstcirkeln så har jag faktiskt lite mer att jobba med. Schemalagd dag, tro det eller inte. Impulserna är idag kontrollerbara.

Jag ska:
# Betala räkningar
# Konstcirkeln (1h)
# Hem till min mormor och mamma på fika samt hjälpa till lite med städning och hämta brorsan på dagis.
# Installera Windows 7 på min burk
# En promenad med Nellie
# Se en film utan att lyckas med förmågan att somna
# Eventuellt handla lite kläder, och jeans främst, på JC.
# Skriva minst ett inlägg till idag
# Intensiv spanskakurs på datorn
# Verkligen sova ut ikväll

Det är planerna för idag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeii:) d va längesen- hur e d?? .)

2010-02-02 @ 22:13:43
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Miss K!

Hey!



Ja, lyssna på låten när du kan! :)

Jag mår suveränt typ, arbetsnarkoman bara.

hur mår du?



Vad kul! är du spänd?



Visste inte om jag skulle våga mig på att skriva till dig mer.

Men nu skrev du iställlet.



kram..

2010-02-03 @ 20:01:58
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

heii skaru tillll peru??shiit va kuul:)

hur e d me dig idag?

2010-02-03 @ 22:13:06
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0