Måndag \0/ - Om en vanlig morgon med Saska

When kings rise...

When people need advice.

Bla. Jag är sugen på att se en film som påminner om "Remember The Titans". Eller David mot Goliath.
Böcker om St: Göran och Draken.

Epicness, helt enkelt! Gladiator borde väl vid det här laget finns på Blu-Ray?

Ny vecka! Oj.

Vaknade tidigt imorse. Gick igenom posten och reklam (Mucho!), och snart ska jag bege fixa passet.

Men kom att tänka på det orytmiska. Jag har haft så många olike idéer och tankar (När det gäller så ska det visas) på sistone, att det blivit jobbigt.

För snigelbandet, mobila har inte de senaste dagarna bara varit segt. Otroligt segt. Utan så ofunktionellt. Det fungerar inte ibland. Som 1999 och MODEMENS TID. Strax innan bredbandet dök upp.

Tiden då jag inte själv hade en dator (På riktigt!) utan fick antingen tillbringa tiden med snigeltempo till internet hos mormor eller pappa (Som då, innan teh big "2000") skulle få bredband..

Ja. Hoppas verkligen teknikern kommer från Bredbandsbolaget och fixar så att det fungerar med mitt fasta "100MB/Sekund la speedlight like me".

Så skönt det kommer bli. Så mycket som kan bli gjort.

Tja, tillbaka till morgonen.. Jag somnade till lite efter morgonkaffet.

Det var nog poängen med det jag ville skriva.

För jag vaknade av en speciell låt som klingade sådär underbart skönt. Hade ju Windows Media Player (Inte spotify) och en random playlist.

LÅTEN ÄR... 3..2..

Hehe
.

Den är.. ALICIA KEYS - TRY TO SLEEP WITH A BROKEN HEART




Otroligt nog så ser jag ett litet mönster. Jag har inte ett trasigt hjärta (Definitionen kan ju utvecklas om vad som är trasigt, men jag mår inte så nu, nej)

Fast jag somnade till pga att jag ville koppla bort lite tankar om en viss person som kanske inte..

Ja. Det är inte bra att tänka för mycket ibland. Det är så när det är lite känsligt. Hoppas det blir bra..

Dagens negativa ord: Ovissheten

Dagens positiva: Allt är möjligt. lol.

Dagens mening: Try Sleeping With A Broken Heart

Dagens artist: Alicia Keys


Kommentarer
Postat av: Cat

Åh gud vilka flashbacks jag fick av modem-biten. När man inte hade msn utan snackade med kompisarna på lunar pejl, och hade lunar för den delen. Och inte bara band hade myspace.

Den där kopplingstonen, hastigheten och bråket om datorerna med syskon.

Vilka tider.



Ang. nätshopping; Försöka hitta liknande kläder i den här hålan är bara att glömma, och en tripp till Malmö kostar mig mer än både frakt och ev. retur av varor som inte passar.

Plus att jag älskar att hämta paket på posten/dhl =P. Det är nog en sån där grej som har hållit i sig sedan man var liten och inte ville något hellre än öppna paket.

Tradera är en farlig sida med, fast där blir det mest riktigt nördiga prylar.

2010-02-01 @ 13:03:13
URL: http://blissandagony.blogspot.com
Postat av: Jessica

jaha okej avrt ska du åka någon stans ?:)

jhehe:)<3

2010-02-01 @ 20:07:41
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0