Aldrig varit så väck!

Som jag ä r nu.

Saska kan inte hålla vöda ögonen öppna. Det går inte. Tur att jag har rätt bra koll på var tangenterna sitter på bordet.

MEN.. Det som är värre att mitt inlägg om "Frankie till Tekken" hade publicerats istället för att spara som utkast. Kanse både och.

Nyss hemkommen från Odenplan, där jag hade en sjuk men härlig stund med Frankie la Soulie och hennes enormt trevliga vän.

Tjejer är så öppna med allt, pratar på..

Klarar ej mer. Jag raderar inlägget som jag råkade publicera för tidigt (En video ska ju vara med)

Får se om jag orkar göra det just nu. Kämpar verklignen, två timmars sömn på den tredje dagen. 24 x 3..?

Yah, knas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0