Crazy People Have More Fuun!!

Yes, indeed. Listen all of you, thats the truth.

Okej. GOD MORGOON! Alla pigga, glada, dansande eller sjungande.. För det är ni väl, allihoppa?

07.45 är klockan när jag just nu skriver denna rad... Tada! Jag vaknade i tid.

Det är på det här viset att ibland har jag tvekat att säga mitt, bara för att designen är HORRIBELT.

HORROR. SKRÄCK. AVSKYVÄRT.

Tror typ att någon kommer missa mitt föregående inlägg, när jag postar ett nytt.. Så jag hoppas nu FRANKIE (VAR ÄR DU NU?) och hennes lillasyrra ser mitt videonlägg. Det var enbart för hennes skull, ju.. Eller ja, bådas.

Ny dag idag.

Nya möjligheter.

Nya galenheter. För. Det. Stämmer. JU. ATT. De som lever fullt ut, faktiskt, leeeever fullt ut.

Visst är jag smart?

Ok. Men jag är väl rolig?

BRA. Det är det viktigaste... På bloggen iallafall. För att lära människor, eller lyssna, om LIVET.. Det gör jag så mycket bättre "IN-ACTION".

Kolla.. Nu har jag lyckats förlora 3 minuter av min morgon.

Bra. För kl 8 får jag dricka kaffe. Försöker vinna tid nu..

Så tills dagen är över kan jag lova ALLA som läser min blogg, att jag och rubriken verkligen hör ihopp.

Vi blir ett.

Jag kommer idag bjuda på galna videos eller annat, det kommer bli så galet kul.

Puss eller handslag.

Idag lyder Saska bara sin egna lag.

Kär och galen. Fast inte kär i en tjej på det viset, typ.



Låten är passande, och får inte bara mig att vilja köra hårdare, utan även om en Frankie som faktiskt är nåågoonstans där uuuute. Where R you?

Kommentarer
Postat av: K

Vad kul att din Onsdag var bra.

2010-01-14 @ 08:37:38
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Lady K

Nix. Sur är fel ord.

2010-01-14 @ 10:30:22
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0