En dag med miss E

Kallar jag henne för. Eller EMP. Deddes. Kärt barn har många namn. Som sagt..

Hon är lätt att prata med. Hon är så härlig person. Väldigt "crazy" humor.

Sympatisk. Det finns många ord att beskriva henne. Men att uppleva en liten dag med henne gör mig mer än glad.

Hon vann mig på Sega Rally till Xbox 360. Ingen av oss hade spelat det tidigare.

Jag undrar, när ska trenden att förlora mot tjejer brytas? Soul Calibur, Tekken och Sega Rally.

Hihi. Men hellre mot tjejer än att förlora mot testestornfyllda grabbar.

Skämt på det.

Jag är väldigt glad men trött nu.

Gracias, tack, för att du är väldigt speciell. <3



Sweety! Bilden tog idag efter "datorkursen" med bla Linda och Greger. Två stora människor som förstår mycket om min situation i vardagen. Väldig tacksam över dem. Kloka människor gör en gott!

Jag tänker snart göra något som får mig att återhämta mig. Lite söm inatt.

Hur..? Det får kommande stund avgöra. Sen är Saska redo att visa vad som hänt de senaste dagarna. Har en del videos som bevisar att gränser inte finns på vad glädje kan göra en människa.

Peace out! Ps. Tomas är en riktig energidrink korsat med "spider-sense"!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header, lite som cirkus haha:)



vilken ica jobbaru på?

nej nej jag har ej photoshop.ahha fadde gjorde d där på riktigt.pinsamt stackarn ahah

2010-01-27 @ 22:22:58
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: kajsa

du har en fin o intresssant blogg =) tack för din kommentar

2010-01-27 @ 23:00:00
URL: http://kajsanilsson2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0