En video kan säga mer än tusen ord (Om lördagen)

Så. Efter en lång söndag, en mer utvilande dag..

Har Robert fixat alla tiotal videos från de gånga dagarna här i slutveckan. En helt underbar dag igår.

Syskonen kom förbi hem till mig i igår, lördag, den 9 januari, 2010.

Det har gått hela 9 dagar. Lite drygt mer än en vecka. Varje daga har varit fantastiskt. Händer så mycket hela tiden i mitt liv nu.

Några förstår varför, andra.. kanske inte. Ska förklarara mer någon annan dag. Lånar morsans bärbara, är ju hemma hos familjen nu, och hon gnatar på mig att hon vill ha sin bärbara tillbaka.

Kort men gott. Det är mycket glädje, värme och lite ironi i videon.

A beautiful saturday!




Kuriosa: Problemlösningen? Syskonen var tre igår.. Knatte, fnatte och tjatte.. Hehe! Fanns två kontroller till mitt Xbox.

Den minsta tittate lite ledsamt på.. Så då kopplade jag in min nyss tillbakalånade reserv-tv. Och så hade jag ju ett PS3 som inte andvänds så mycket.

Viola, alla kunde göra någonting... :D Hörs senare! Som sagt, lite stressigt nu..

Kommentarer
Postat av: Lady K

Det är ingen fara ^^

Ha en bra dag! Stressa inteför mycket,



puss och kram .

2010-01-11 @ 07:29:04
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0