Jag delar med mig av en minuts nyårskaramell!

Det är strax innan midnatt, det stora slaget. 24 eller 00.00.

När nio blir till tio. 2010!

Var hemma hos Nicke i Hässelby. Den kvällen blev lyckad. Hela dagen var fantastiskt på alla sätt. Allt gick rätt till.

Vi grabbar kan ju vara vilda av oss. Men vi är snälla..

Och jag försöker ju som vanligt sprida gläjde och höja tempot lite.. Med min iphone erövrar jag varje ögonblick som behöver fångas.

Som denna video:



Nu blev videon dock förkortat av någon lustig anledning.

Mera smaskiga detaljer återkommer jag med. Har mer att säga om dagarna som gått i högvarv..

Såg nyss "La Bamba" med två trevliga tjejkompisar.. Är trött nu, så ni förstår nog varför jag vill sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0