Jag, Edith och lavalampan! (MultiBildOrgie!)

Den är så het.

Små stora röda bollar som svävar runt i det blå. Som livet så fortsätter det gå..

Nä, tog väldigt lång tid för den att lösas upp.

Jag ska nog köpa flera. Min favorit var slut, så det blev en blå med röda "lavaklumpar".

Edith är en fin tjej med mycket varm humor.

Jag vaknar ytterligare en natt runt 02-tiden. Det är alldeles för tidigt, men så somnade jag för tidigt.

Seriöst. Så kallade experter, dem som vet allt på 5 minuters bedömning. Så många tidigare liknande fel.

Förlåt. Men fuck off.

Jag märker hur seg jag blir av Ergenyl.

Så jag ska inte ta den mer efter måndagen. Det är ju ingen tvång. Jag litar mer på min instinkt än den officiella "låtsasregelboken".

Alla är vi individer. Ingen annan känslobomb är sig lik. Varje människa är unik, på sitt sätt..

Trist att jag inte längre har någon tillit från dem. Affektiva mottagningen i Sollentuna, samtalskontakten (Fröken H)..

Tack för att ni fanns där, då.

Men hej då. Jag följer min instinkt. Min plan.

Som alltid har jag en reservplan, plan B.

Hoppas inte texten låter irriterad eller upprörd. Men jag avskyr verkligen att vakna mitt i natten. För varje gång jag vaknar.. det är då jag har som mest energi.

Och är någon vaken nu?

Blä. Suck. Tänker på dagen med Edith. Hon är en speciell kvinna. Mamma vid tidig ålder. Stark tjej. Ser hur hon älskar sitt barn.

Sådant är viktigt. Tro mig, jag vet.

Men det är sällan mammor inte gör det som är rätt..

Aja, nu ska fundera lite. Vill ha tillbaka min BLOGG-BANNER-BILD-BUDKSPAP.

För Harmony Takes Me To The TOP! Och en dag ska jag förklara vad det betyder...

En del tänker spontant på någonting annat. Men kan avslöja att det har absolut inte någonting alls att göra med droger.

Nu vet jag inte längre hur det går att dölja.. Jag behöver inte något att stoppa i mig för att känna glädje och lycka.

Det enda som räcker är att "SE" och "Känna". Följa sin instikt. Impulser, ibland.

DET ÄR SÅ BEFRIANDE.




Jäklar. Sladden till lampan måste få plats, och hitta in i hålet.



BINGO! Den är i....



Hihi, nu blir hon..! Men så gulligt.



Cooome oon!



Glad (Lite?) och nööjd.

Men typiskt så glömde jag ta bild på hur lampan lever nu. Den är såååå känslovis sexigt med små röda moln till bollar som ibland tar sig mot varandra, svävar lite.. Ibland nere på botten, men mest vill den till toppen.

Bye! Nu ska jag tömma mig på energi.

Kommentarer
Postat av: VERITAS

Haha jodå det var mig hon länkade till.. :)



Jag läste på psychedeliques att du hade någon psykisk sjukdom? Hur kommer det sig att du väljer att skriva så öppet om det på bloggen?? Är du inte rädd att det ska påverka framtida jobb? Berätta lite.. :)



Ohhh, ja ska berätta mer om spelet imorgon!! Nu måste jag försöka gå och lägga mig.. Haha.. Kommer bli sådär halv lyckat men..



Aww men va gullig du är.. Tack så himla mkt!!

Haha jaa jag försöker få med lite humor även i mina vardagliga inlägg :) Känns som att det blir väldigt tråkigt annars att läsa om mina ansiktsmasker och så vidare.. Haha.. Jag gillar din blogg med måste jag säga, just för att den är så ärlig!

Kram

2010-01-22 @ 04:55:33
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Lavalampor är stencoola!

2010-01-22 @ 05:07:18
URL: http://Principessan.se
Postat av: Linda

Fan va skumt! Du kommenterade i min gamla blogg för en vecka sen, på mamilillan.blogg.se..

Du skrev att jag var lik din kompis men att hon var från salvador så att det inte kunde vara jag. Jag gick in nu på din blogg för att svara och ser att du har bilder på edith. Hennes dotter och min dotter har samma pappa!!! Världen är bra liten!! Var det henne du menade att jag var lik?

Svara på min nya blogg adress, den jag lämnar nu.



// Linda

2010-01-22 @ 10:21:05
URL: http://www.metrobloggen.se/familjenhedblom
Postat av: Hanna

Fin blogg ! :) ♥

2010-01-22 @ 10:52:54
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0