Jag lär Kenta Kanylen att boxas!

God morgon!

Mina videodagar börjar gå mott sitt slut, tyvärr.

Jag var tvungen att pantsätta min iphone. Vet, slarvigt av mig. Inte likt mig.

Ekonomin blir bara riktigt obalanserad en gång per år. Den tiden har precis kommit.

Men.. Jag har lite godbitar att dela med mig. Om det inte ger skratt, så ger det er kanske en fingervisning på min mångsidighet.

Det vill jag våga kalla mig. Månfaldig man. MM. Yes!

Att lära Kalle boxas var lätt. Sen blev han fett!

Förmågan att få andra att förstå livets eller spelets regler, den har jag, utan att sväva iväg alldeles för högt med orden.

JAG har fötterna på jorden. Sådär, ja. Nu lite morgongympa i prat.. Sen har jag en riktigt rolig video, som kommer bli den sista på ett tag framöver, att visa senare i dag..

En minidokumänter i två delar. Nominerad för en Razzie! Producerad av Robban!



Kuroisa
: Robban Riström som nämns i klippet är, sanningen själv, en fd storboxare i trakterna.. Skratta, må bra. Då ska jag fortsätta, va Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0