Köpvågen går mot sitt slut (Och jag lyckades!)

Hitta rätt.

Fan, jag är nöjd. Det är inte lätt ibland att vara det.

Tog det lugnt i butikerna idag. ÄR ju sams med ekonomin igen. Var inne i följande butiker:

Carlings
JC
Game

Teknikmagasinet
Yves Rocher
Team Sportia
Dressman
Någon liten hörna som sålde nypressade fruktdrycker - Så värt priset. En dryck varje dag!
Biblioteket

Notan runt 2000-2500:-. Måste checka kvitton. lol.

Samtliga butikers personal visade varför service är pricket över iet. Så viktigt.
Finns en butk som jag undvek pga att det var ZZZ, helt enkelt.

Det ska vara roligt att handla. Stressfritt. Så jag ger mig och butikerna tummen upp. Priserna var det inget fel på. Lite REA, mycket originellt.

Jag testar något nytt. Stänger inte ut något. För något år sedan skulle jag nog inte gjort samma köp som idag.

Tiderna förändras alltid på gott och ont. Sorry, bilderna blev lite dåliga, men känner mig faktiskt rätt trött. Två-tre timmar i Solna Centrum.. Efter en lunch/middag på solparksgrillen med Kalle.

Och extremt lite sömn natten innan. Ikväll kommer jag sova ut. Imorgon är en ny och viktig dag.





Svårt att tolka bilderna? Kan avslöja att det är mycket kläder. Alla lockade till min blick. Ett mönster. Färger. Mikrofoner. Svart, vitt och rött, döskallar.

Lite spel. Lite film att se på. Och så kan jag slappna av på kvällarna till Liam Norbergs - Insidan (Talbok)

Synd att vissa objekt inte fick plats på kortet. Strumpor i 80-tals tema, "Rock and Roll".. So nice!

Och lavalampan. Ser ut som botten och toppen, haha. Ni skulle sett reaktionen från personalen hos TeknikMagasinet när jag försökte berätta om mitt intresse.. Bla.


Jag gillar Solna Centrum!

Kommentarer
Postat av: VERITAS

Är det sant? min styvsyrra är halvfinsk.. haha

Oj ja ser väl typ så svensk ut som man kan göra, eller? hahaha

2010-01-20 @ 22:15:51
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: VERITAS

Rösta på mig dååå.. hahaha

Har du spelat oblivion någongång??

Jag ahr mest tagit de lugnt.. Har varit hemma hos min gammelfarmor och umgåtts med henne.. Så mkt mer har itne hänt.. hahaha

2010-01-20 @ 22:19:24
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: Yazuka

Schyssta köp! :D

Skönt när man inte behöver stressa när man handlar, finns få saker som är lika hemska.

Ha det fortsatt bra. ^^

2010-01-20 @ 22:47:16
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0