Lucky Day! Feel it..

Måndag. Början på veckan. Alltid lika uppskattat.

Nu med lön på kontot, äntligen.

Idag är "Lucky day" (Som alla dagar just nu) men idag tänkte jag dela med mig av en speciell video..

Av en speciell människa, artist, som tyvärr blev offer för en sjuk regering. Yttrandefriheten finns inte överralt, dessvärre.

Budskap och känslor. Oh ja!

Jag tänker på VM 2010. Snart dags i Sydafrika där Lucky Dube kommer ifrån...

Så synd att han inte lever och kan fortsätta sprida budskap och glädje med det han gör bäst på.. Musiken. Harmonin!

Jag kommer inför varje match under VM att spela en låt med Lucky Dube. En sådan inspirerande människa!

Vad händer egentligen med världen när människor inte längre får leva för att dem har åsikter? Usch, hemskt.

Just feel irie! Becuase i will smile for you. RIP <3



Samt så suger Ergenyl. Verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0