Med framgång kommer motgång (JÄVLA CRAPBOX 360!)

Okej. Det är kul ibland, speciellt när jag är trött, att överdramatisera situationer.

Som nu.

En lycklig, händelserik och härlig dag går mot sitt slut..

Men innan natten började, så fick mitt Xbox 360 slut på allt jävla krut.

Sorry. Gillar inte svordomar. Eller ilska. Och framförallt frustration.

Så när jag kommer hem med polaren "Kalle" från Solna Centrum, med mitt efterlängade MASS EFFECT 2..

Ja, då ska mitt Xbox 360 döö. Röd ring, konstig bild. Provade starta om..

Ingen röd ring, men ingen ring alls. SJUKT. Vad hände, och frågan som ibland inte har svar, är, VARFÖR?

Så jobbigt. Ska prova och pilla lite på konsolen senare ikväll..

Kämpar alltid tills sista andetag. Svårt att inse om den skulle gå sönder just idag.

Hade ju planerat ett helt annat inlägg, ett mycket mer positivt sådant. Men när känslorna och händelserna äger rum, då ska dem inte göra en stum.

MICROSOFT! ARGHH!

Kanske får drömma om galaxer och rymdvarelser i drömmarna inatt, istället. LOL.

Haha. Ja, du. Resten får ni se på videon.

Grym dag fick ett tristare slut på kvällen.



Okej, ibland kommer ord som kanske inte alltid är logiska eller relevanta till syftet. Men det är bara jag. Och jag vägrar nu att avsluta inlägget (Det sista för 28/1) på detta vis. Så jag ska glatt avslöja att jag inte bara tog med mig spel från Centrum. Jag fick med mig några spanska kursprogram samt lite fina tavlor.. Imorgon är en ny stark dag. I mitt liv. Där allt verkligen kan hända.

Kommentarer
Postat av: Yazuka

Fruktansvärt tråkigt att höra. Tyvärr allt för van vid hur det är när elektronik dör för en. =(

Men du... Om du ska göra dig av med din gamla 360 kanske jag kan få köpa den sedan. Eller få den. ;) (skoja bara)

Söker ju själv en



Än en gång, så jävligt tråkigt det skulle hända. Känner verkligen din smärta. =(

2010-01-28 @ 23:05:17
URL: http://www.yazuka.net
Postat av: Robert SC

Tekniken vill alltid strula på en och samma gång. Gissa om inte mobila bredbandet skulle slowa ner allt efter Xbox:et..



Som dock LEVER. Allt är i sin ordning. Fick lite hjälp och tips.. Antagligen hårddisken som glappat ur. Tror jag, vet ju inte. Kanske är det en uppladdning inför RROOD? Med Microsoft så är ovissheten en del av allt. Tack min vän för tanken. (Du skulle fått den om den var trasig)

2010-01-29 @ 09:19:41
URL: http://saskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0