Oh buffalo, där allt började, tar allt slut!

Den sista och avslutande videon i mitt lilla expiriment.

Fick en idé, även känt som plan. Eftersom jag aldrig egentligen sjungit sedan barnsben.. Så varför inte prova på det.

Varje morgon i någon vecka. Lite i duschen, också.

Se om det går att förbättra, typ. Eller dumt. Jag vet att allt går att förbättra. Träning ger erfarenhet, och erfarenheter ger rutin. OSV..

Men, shit.. Jag är övertrött. Sov inte mycket i natt. Det är lördag. En del är ute och festar, andra försöker jag göra mitt bästa för att underhälla.. För vad gör jag egentligen nu, om inte tänka på andra.

Min teve är ensam. Min nya tv. Ska jag.. Eller inte.

Snart. Kanske blir det en film. Länge sedan jag gjorde något för att koppla av. Är rätt uppe i varv dessa tider.. Funderar på att kanske ha en dag i veckan där jag kopplar bort allt runtomkring.

Bara slappna av. Återhämta energin, som är enorm, egentligen.

Vissa av er vet ju varför. Jag är ju inte heller dum. Och hur de nya "unika" dagarna än visar sig bli..

Så vet jag en sak. Och det kommer jag aldrig glömma. Aldrig nonchalera. Aldrig svika.

En kropp går att förändra efter omständigheter. Men ett hjärta förblir det samma.

Om personen som var så bra blir så dåligt då? Ja, då är det inte i hjärta och själ som skon klämmer. Det är faktiskt det mentala..

Bara funderingar. Min åsikt, ingen fakta.

Okej. Om ni inte somnat av mina rappa fingrar som skriver text ur ingenting egentligen förutom tankar som alltid funnits där.. Då får ni se slutfasen. Den sista sångfågeln..

Givetvis kommer jag fortsätta sjunga så länge jag är som jag är. Glad eller uppåt. Definitivt. Med mina nya högtalare, det är ju fan helt oundvikligt. Man rycks ju med!



Så. Om inte alla enas om att jag blivit bättre.. Så kan jag själv stolt säga att jag lyckats bota min lilla nojja för kameror, för tro mig.. Jag har aldrig varit intresserad av att hysera på bilder eller liknande.

Men det är kul att underhålla. På alla olika sätt som finns.



Senaste inköpet. Nya högtalare, kostade 800:- hos Teknikmagasinet!

Sov gott! Parta rått! ;)

Kommentarer
Postat av: Alteregos

GGrymt!

2010-01-17 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0