Saskas sista musikfail (Och hemligheten bakom "Fail")

Det blir ofta fail när jag ska göra något roligt.

Kanske därför det är lite roligt. Japp.

Saken är den, eller snarare hemligheten bakom allt, är att jag gör följande;

1. Väljer den tidpunkt på dygnet som är mest obalanserad, alltså morgonen.
2. Väljer låtar som jag knappt kan texten på (Varav lyrics på datorn)
3. Spela in med IPhone, dansa och sjunga en "ny" låt samtidigt..

Jaha, tänker ni? Men när det blir fail så finns ju ett skäl till det.

Eller så är det här verkligen sista videon med sång som tema. För jag sjunger ju ändå utan att spela in.

Varje morgon. Det ger ju en liknande effekt på mig som att köra ett gympass på morgonen.

Vilket jag slarvat hårt med. Har dock ändå gått ner runt 4kg sedan nyår.

Men imorgon gymmar jag.. Så nu ska jag absolut sova ut. Direkt till sängen.

Först får ni se den ända videon som inte skulle bli "FAIL", men såklart blev det ändå..

Jaja. Jag är trött för en gångs skull...

Låten känner säkert ni andra till bättre? MARIO - LET ME LOVE YOU (Saska - Let Me Fail you)



Och självklart håller jag mina löften, oftast, som jag påpekade i början, cut it all of! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

ärligt?har din bror blogg. brukade han läsa min blogg?



ja du. espressohouse va inte kul o va på om man säger så. allt skit fick man o man var ensam o fick göra värsta grejerna herregud

2010-01-15 @ 11:38:20
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0