Saved By The Bell! (And the story continues)

Tillägnad "Super Tomas".

Japp, jag lever. Och hur och som jag lever.

EPIC.

Som vanligt är det stundens avgörande hetta som bidrar till vad texten kommer erbjuda.

För Tomas är inte bara super, han är duper.

Och jag är imponerad av att han inte super. På det sättet, alltså.

Förvirrade?

Inte. För nu kommer förklaringen till att det stått still.

Mitt mobila jäklades med mig hela natten. Inte för att jag egentligen behövde det. Jag hade FULLT upp ändå.
Ingen dator, mobil, spel.. Osv.

Bara den som hade allt.

OKej. Jag njuter av dagarna (NU är det verkligen poängterat, yeah?)

"Super Tomas" är ett hängiven fan till min blogg. Det rör till lite i AIK hjärtat. För det är något vi har gemensamt.

Ett annat är faktiskt barn/ungdomar. Det är så att jag faktiskt kom in på "Barn och Fritidslinjen" i Väsby för ett antal år sedan.

Jag hade, eller har fortfarande, sådana drömmar. Att kunna inspirera de yngre.

Precis som ovannämnda person. 20 års erfarenhet av att jobba med glada (Hehe) ungdomar i en skola.

Och ändå vara SUPER. Det är imponerande.

Hur som helst... Dags att lämna datorn för det är något som väntar.. Något eller någon.

Men avslutningsvis på morgonkvisten. Solen har äntligen lyst fram i sin närvaro. Vet inte imorse, men defintivt igår.

Så vackert och berörande. Mycket minnen och tankar som kopplades ihop av den bemötande synen. Solen är power. Men inte super som Tomas är"

Sen blev rubriken lite inspirerad av filmen ROCKY (1976) som jag lånade ut till Anders igår. Innan kvällen drog igång. Han blev nog glad.

För jag ÄLSKAR allt med ROCKY-sagan.. Så mäktigt intresse att jag kommer skriva inlägg i framtiden om just detta.




Solen kommer när den behövs som mest, vi har väntat länge. Här är en morgonupplevelse för två år sedan drygt. JUST CATCH THE MOMENT! :)

------------------------------><---------------------------------



(Tomas valde att inte visa sig, så jag fick smygfota när han försöker fånga pengar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0