Söndag, en återhämtares dag.

Utan nikotin. Halvt segt.

Lyssnar på dagens låt (Varje söndag, från och med nu)..

Guns and Roses - Dont Cry




Men det är svårt att bara välja en.. så, jag säger även Wycleaf Jean - Knocking On Heavens Door




Aldig hört dem förrens igår, faktiskt. Jag tror det kan bli kommande dagar med mer "Rock"..

Just nu förberederar jag mig för en lugnsnabb dag. Om en tjugo minuter ska jag träna. Hoppa hopprep, typ. Sen ut en snabbis.

Hem efter det och duscha. Så ser det ut. Söndagar ska normalt bli mina lugna sega dagar. Efter då?

Ska handla lite mat. Ska handla lite annat. En promenad, eller två. Kanske kommer det pirra i min kropp, hey!

Kanske tar en fika
..

Sen är resten det "oplanerade", thats the nice ones in every single day! :)

Känns som jag har glömt något, trots allt.. Just nu. Är det AIK innebandy idag? Shit.



Kommentarer
Postat av: Cat

Antar att jag kommer bli jättemobbad för det här, men Knockin' on heavens door med Avril Lavigne är nästan bättre än Guns n' Roses version imo.

Screw Wyclef =P

2010-01-24 @ 15:11:04
URL: http://blissandagony.bogspot.com
Postat av: lansha

aah precis!

aah videofy är mycket bättre än youtube. youtube krånglar mycket för mig, är de så för dig med?



kram

2010-01-24 @ 22:31:29
URL: http://lanshpansh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0