Strålande dag, ut med Nellie!

Haft en lysande och strålande dag.

Väldigt avslappnande och mycket positiva vibes. Slutade min datorkurs för två timmar sedan.

Mitt i allt så fick ja ett roligt uppdrag - Gå ut med Lindas och brorsans "gemensamma" hund, Nellie, 2 hundår.

Har ju redan filmat lite när vi gått ut tidigare.. Så busig, precos som hennes matte. Hehe.

Hundar är ju väldigt impulsiva av sig. Det gäller att ha fokus på dem.

1 timmes promenad gör en alltid gott. Vädret är helt okej, inte för kallt, men dock så är det väldigt störande när snöblaskan gör skorna påminda om vilket klimat vi lever i just nu.

ISTIDEN Part III. Har ju varit lite storm och snöat de senaste dagarna. Snart kommer väl ändå solen och gör sitt, våren 2010.

Fotboll. vårkänslor (För de flesta?) och energi.

Inte för att jag saknar just ovanämnda. Gott om det inom mig. Men fotbollen, det ska bli suveränt att få lattja med bollen igen.



(Min lillebrosa "tuffingen som gillar fotboll" på åtta år tog bilden. Han vill kanske bli fotograf, också)

PÅ TAL om djur... Jag undrar hur det gick med den lilla kattungen som försvann på nyårsfesten i hässelby. Den var lite gullig av sig.



Till minne av minikissen!

Nu måste jag verklien rusa till Solna Centrum, ska möta herr magiker som även heter Stefan. Han är med i mitt lagbygge för 2010 - FC Bagartorp. Haha!

Sist men absolut inte minst. Jag ska hämta ut MASS EFFECTION, ERECTION... EFFECT 2 till 360. SO NICE!

Kommentarer
Postat av: Tomo

Sweet ;)

2010-01-28 @ 14:46:11
URL: http://tomictomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0