Veckan, ja (Eller när rubriker inte räcker till)

Frågan jag funderar på nu - ÄR OM - det går att blogga från mobilen.

Har ju IPHONE 3GS. Hade en tanke om att fixa till "Frisurf".

Kostar väl drygt 60kr/månaden. Är det värt det?

Kanske.

NÄ. Jag hinner helt enkelt inte med detta så mycket som jag hade velat. Det gäller mer än internet.

Nästan allt.

X2000 mot en Saska på cykel.

Otrolig fredag. Inget planerat, ändå blev det så jäkla nice. I stort sett. Jag blundar för eventuella saker om skulle kunna ge andra ångest. Eller så..

Är jag bakis? Det känns som min mobil. Den fungerar som den ska, men batteriet är aldrig fullt.

Så eftersom jag vill spara lite tid (och tankeverksamhet) så ska jag citera mig själv de senaste dagarna (Vecka 4):

"Sommar och sol, det får ungdomar att känna sig som mr and mrs cool. Det är mindre kläder, fler folk i sveriges alla städer. Alla älskar nog sommaren. Jag med, så länge jag inte gör mig av med varenda spänn! / Need sleep!"

"Funderar på vilket lugn som ska få mig att sova inatt. "IM NOT THERE" (Dylan) eller WALK THE LINE (Cash)? Shooooooohoppsan!"

"Just live the life the way you want. Dont stay from each other, just be together. They once told the drugs was there, music and love, but the true drug isnt fysical, its all about chemical. Natural emotional feelings ♥ That makes love."


Att minnas. För alltid, för tro mig.. Jag har verkligen svårt att glömma bort. Med eller mot. Allt i sitt sammanhang.

Det börjar bli extremt bekvämt. Har väldigt mycket motivation och ork. Vilja ska vi inte ens nämna.

Men allt måste vara i just rätt sammanhang, alla pusselbitar finns - MEN dom måste sitta på rätt plats.

Livets utmaning. Livsglädje!

Sista ordet för den här dagen, kanske, eftersom det är fullt upp nu... Citat av (Kanske) Mr AIK 2010 och framtida Barcelona spelare. Det har jag trott i många år, HAHA.

Mr "A" Numero 9 - "ÄR det här är en sportbutik eller?" (OM TEAMSPORTIA)



Har gått ner 1kg den här veckan. Det kommer fortsätta spinnas i kroppen tills jag nått toppen. Nu ska försäsongen börja. FC Bagartorp, 2010! Hähä.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0