Veckans slut, där jag gav allt krut! (Video, yeah?)

Hejsan.

Jag har en liten dålig trend. Som har fördelar, men mest är det inte bra alls.

Somnar på kvällen = Bra!

Fast JAG vaknar för tidigt. Ikväll blev det 22.50, typ.

Somnade efter en lång dag. Och nej, det kan jag inte skylla på AIK:s förlust mot min största rivalstad "Västerås".

Min vän Helge blev nöjd. Jag är ju ödmjuk. Han är också det.

En och en halv nöjd person lämnade Solnahallen, söndagskvällen.

Shit, i denna stund är det fortfarande söndag. Och det sägs att "Tiden går snabbt när man har kul".

Träffade tidigare Stefan och Pelle. Dem var glada och skulle till en annan AIK match. I Hockey. Den matchen var ju betydligt roligare..

Vinst med 4-1 mot Oskarshamn. Awesome! Älskade AIK. AIKAIKAIK!

Innan jag mötte grabbarna med stort "S" (Självförtroende) så var jag förbi och hälsade på min "Soulie". Hon heter Mira.

Har jag nämnt hennes blogg tidigare? Det är tack vare den som jag har lärt mig en del om mig själv. Eller snarare att berätta om mig själv, på ett litet mer öppet sätt.

Hon är fantastisk. Vän. Hehu. Fantastiska människor brukar oftast umgås med härliga vänner, där kommer hennes vän Kriztina in.

Hon har ett leende som kan göra ens dag. Det har jag märkt på den korta tid som jag lärt känna henne. Hon är helt underbar!

Låter jag lyrisk nu? Jag kanske är det, helt enkelt. Eller så vet jag hur det är att uppskatta någonting som är så bra, så gott.

Jaja, bjuder på en video jag tog för en timme sedan. När jag vaknade. Hann inte ens tänka.

Vill bara avsluta veckan med att säga... Ytligheten i den här världen är väldigt stor. "Men guud, jag kan inte gå ut för jag har inte SMINKAT mig"....

Bland annat. Ni förstår, va?

Det är så tröttsamt. Ledsamt att det ska vara så. Jag vet att insidan gör en person vacker. Hoppas det är flera som känner som jag.

Eller jag vet att dem finns där ute, men just nu kan man tro att dem tillhör gruppen "Minoraritet".

Förlåt för stavningsfel, skumma meningar eller vad du nu kan ha fastnat på i texten. Men jag låter det vara som
det är.



Bäst så. Just nu. <3 Love and Harmony! Ska gör allt för att försöka somna om innan midnatt..

Kommentarer
Postat av: Cat

Ja vi tänker på samma Avril :) hon har gjort en hyfsad cover på Green day's basket case också.

Jag fryser sällan ute oavsett hur kallt det är, men inne fryser jag alltid. Skumt...

2010-01-25 @ 00:21:27
URL: http://blissandagony.blogspot.com
Postat av: Yazuka

Håller med dig. Föredrar själv tjejer som inte sminkar sig. Naturligt är bäst. Alla ska kunna vara sig själva utan att känna att de behöver smink eller annat att se bra ut. Det är och kommer alltid vara insidan som räknas för mig.



Hoppas du får en bra kommande vecka. Hoppas själv få göra ett efterlängtat inlägg på egna sidan mot slutet av veckan. <3

2010-01-25 @ 01:18:33
URL: http://www.yazuka.net
Postat av: Cat

Jag lovar svara vettigt på dina inlägg, men just nu har jag lite småbråttom =p

Ja det är tågräls. Bor precis vid stationen och där godsvagnarna parkerar är det inte världens trafik så man kan vara där och fota.

2010-01-25 @ 09:38:17
URL: http://blissandagony.bogspot.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Ah okej :) Tack!

2010-01-25 @ 11:06:10
URL: http://tjelsi.com
Postat av: emelie

ja, exakt så tycker jag också :)

kram



fin blogg.

2010-01-25 @ 13:08:13
URL: http://emeliethequeen.blogg.se/
Postat av: Frankie

<3

2010-01-25 @ 16:22:19
URL: http://frankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0