Början på en väldigt utmanande vecka (och PERU i tankarna)

Det är måndagskväll.

Buena tarde/Noche. Kunde jag sagt nu 15 timmar med flyg härifrån, men jag är ju hemma i sverige igen.

Mot andra natten. Jag saknar min familj så mycket redan. Förevigat minnen och kärlek i mitt hjärta.

Erfarenheter som är ovärderliga. Upplevelser som alltid kommer få mig att minnas och ge mig styrka i nuet och framtiden.

Drygt 5 veckor. Jag som aldrig hade spenderat mer än ett dygn utanför sveriges gränser. En dag i finland var ju i sommaren 2009 väldigt på gränsen till påfrestande.

Jag vann så mycket i livets resa 2010 - När drömmen blev verklighet. 

Och mycket mer kommer nämnas i bloggen framöver. Köpte ju en helt ny digitalkamera i Lima eftersom min Iphone saknade sin laddare, som blev kvar i Stockholm.

Mycket bilder och videos. Tack gud att jag fick både ögon och synen i välbehåll. 

SÅ HIMLA VACKERT OCH FASCINERANDE!

Låten nedan gjorde min flygresa mycket mer avkopplande, eftersom jag inte bara flög fyra gånger, utan dessutom själv en gång, det var ju mitt i stressens stund när vi klev av i Madrid.

MADRID -> BARCELONA. 

För att sedan tillsammans med min pappa och hans sambo ta flyget till Stockholm. En lång dag var det i torsdagskväll/fredagskväll. 

Eller säger man två dagar? Ska fortsätta nu att återuppta alla detaljer och händelser som jag har missat hemma.

För jag har verkligen nu två "hem". För alltid.

Lima, Los Olivos & Stockholm, Solna.

Det bästa av två världar. Det tog 22 år att inse det. Att bli hel. 

En månad som förändrade mitt sett att tänka, se och känna. Ja, kanske inte allt.. men så mycket. 

Jag kommer aldrig glömma bort all lycka och harmoni. Aldrig glömma bort när jag då och då fick bevittna barn springa runt och arbeta för sin överlevnad.

Min familj och dem nya vännerna jag fick. 

För i jul så kommer jag tillbaka med helt andra förutsättningar. 

Imorgon ska jag återigen träffa min pappa och hämta min väska som blev lite försenad från flygplatsen i Barcelona..

Och självklart ta med mig alla minnen i fysisk form. Digitalkameran och USB-minnet. Då kommer jag skriva av hur tiden var..

Tro mig på en mening - ALLT ÄR MÖJLIGT (TODO ES POSIBLE!)

Speciellt i Perú. 

GRATTIS MIN FARFAR, IDAG ÄR DET DIN DAG.
 



Några bilder måste ju fylla på det här inlägget, ändå..! Hade gärna bloggat under själva resan men fokusering och tiden hann inte med allt för mycket internett.




De tre musketörerna, haha. Don Rolando, Jag, och min fantastiska farfar Leonardo (Ex Karate Mästare).



Uppe i det blå.. Ser jag ner på Madrid där människor är allt annat än få ;)


Sitter själv på planet till Barcelona..


Glöm aldrig att det är kärleken som förenar oss människor. Känslor är det som möjligen gör oss speciella.

Tack. Amo mi familia. <3

Nu börjar allt på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Miss K

Hej!!! Det verkar som att du haft det jätte bra! Vad glad jag blir att du skriver igen! gått in på din blogg säkert tusen gånger, utan resultat.



Ja, lönen rullade in igår, så snart ska jag bege mig mot stan! :D



Ha en underbar dag! Kram!

2010-03-16 @ 07:28:45
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Frankie

Kärlek till dig robie min soulie och till din sydamerikanska familj! Jag har sett "min" video tusen gånger nu... och funderar på att lägga upp den i bloggen, med din och diegos tillåtelse såklart ;D

Mer vill jag höra.. mermermeeeerr!

2010-03-16 @ 20:50:55
URL: http://frankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0