Dags för klubb Collage?

Det är fredag och igår bestämde jag mig för att den här helgen ska få mätta mina behov när det gäller "uteliv".

Vad är då det bästa Stockholm har att erbjuda? Svaret på den frågan vet jag faktiskt inte, och kanske är just den frågan inte den bästa lösningen.

Men jag fick ett tips om att "Collage" på östermalm ska vara rätt trevligt.

För sist jag var ute så hade jag mitt livs bäst lyckade kväll och natt. När det gäller att festa loss!

Det var i PERU. En helt annan historia. En helt annan livsstil. För jag har klubbat mycket i yngre år, så skillnader kunde jag få ta del av.

Nu återstår det att se om folk kan släppa loss. Dansa för att det är människornas gemensamma språk, och inte för att man slänger i sig alkohol bara för att våga.

Jag vill känna frihet och harmoni. Men det där med att jämföra ska man inte bli allt för tankspridd med. Jag anpassar mig alltid efter omständigheterna.

Så jag avslutar med att säga att ikväll så kör vi på! Det är planen som bara har ett alternativt - Satisfaction!

Trevlig helg alla som njuter av livet, och dem som försöker nå dit..



La Vida Es Bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0