Livets resa. Från Peru till Sverige!

Allt mindre bloggande.

Allt mer upplevande.

Ibland funderar jag på.. Hur ska jag börja igen. Vad ska jag skriva av mig på. Det finns ju så himla mycket.

Fast det lättaste är nog bara att börja någonstans. En ände av många kanter, typ. Det brukar alltid gå bra.

Så nu skriver jag bara..

Livet är stort, och den innehåller stora planer.

Snabbt går det. Men tiden finns.

Efter drygt 5 veckor i Peru så har jag börjat anpassat mig tillbaka till sverige igen.

Fast på ett helt annat sätt än förut. En resa som skulle kunna ta timmar att beskriva.

Men det hinner jag inte med nu. Tack och lov!

Idag fyllde min mamma år. Det var speciellt, precis som alla födelsedagar alltid ska vara. Ens egna dag liksom.

Minne för livet, verkligen.


Och Sverige är fortfarande KALLT. Så många trådar att hålla ihop. Pusselbitar som är på sina platser.

Livet börjar nu på allvar. Det är bara att kämpa på, och defintivit köra vidare.

Nu kommer jag även att börja blogga mer. För varje dag är verkligen unik, och att leva upp till sitt eget syfte är verkligen en uppgift som innehåller allt. Ansvar, utveckling, mål.

Som det finns gott om. Överallt.

Allt är möjligt. 2010 var året. ÄNTLIGEN.

Imorgon blir en viktig dag. Framtiden är ljus.

Precis som bakrunden på denna bild. VACKERT!



Happy birthday Mother, 42.

I miss my family in Peru.

But i got it all in the heart. Forever.


Resan som förändrade mitt liv. Snart kommer den få ta del i bloggen. Finns otroliga minnen att dela med mig av. Bildmässigt som berättarmässigt. Att få känna drömmar bli verklighet.

Men det där med kallt... Att få uppleva närmare 30 grader i februari (Som på bilden) trodde jag aldrig var möjligt.

Kan vi få lite värme nu i stockholm.. Jag, som alltid älskade vintern och kylan, har nu börjat uppskatta sommaren igen. Bring it!

Pero.. Todo Es Posible!

Nu ska jag till statiol och köpa en mjölk och samtidigt passa på att ta en härlig promenad i mörkret, lol.

Kanske kan avsluta kvällen med att slakta lite grekiska ondingar i superspelet "GOD OF WAR 3".

Fan vad episkt det är! Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah du får ju inte glömma min blogg jue:(

hur e d me dig?

eru bra på design i bloggen?=

ja har problem me mina rubriker. vill ha större text



och på texten i inläggen med..

hjälp hur gör man? ja har försökt .d går ej:(

2010-03-24 @ 21:33:23
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Yazuka

Alltid lika kul att få höra hur du haft det. Väldigt glad för din skull att du haft det bra och det du fått uppleva. =)

2010-03-26 @ 13:41:35
URL: http://www.yazuka.net
Postat av: Robert svarar

@yazuka:



Tackar, betyder verkligen. Synd bara att tiden är knapp när det kommer till mitt bloggande. Hoppas det går att klämma in fler stunder framför datorn i fortsättningen, men är det fullt upp med allt annat i livet så är det ju så. I will fight for everything! :D

2010-03-26 @ 13:46:53
URL: http://saskas.blogg.se/
Postat av: Isa

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 15:10:41
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0