Return of the spartan!

Så kom äntligen ögonblicket jag länge väntat på.

"Palaxih SWE" signed in on Xbox Live.

Fick släpa med mig mitt 360 till min mor för att kunna bli onlinebar igen, efter snart 5 långa månaders väntan.

Idag kan jag, om tiden räcker till, hämta ut mitt Comhem-paket så jag och bredband kan bli sams igen.

Nu är det Halo REACH-betan som gäller. En av årets höjdpunkter kommer REACH stå för i höst.

Första intrycket, som består av en halvtimmes speltid, är klart positivt.

Grafiskt har det blivit bättre, en del nya funktioner, vapen, och kontrollen påminner nu mer om Halo 2.

Matchmaking ser även det ut att ha förbättrats avsevärt och det går blixtsnabbt att hitta spelare att få äga match efter match.



Betan på filstorleken 1.2gb laddades ner på dryga 3 minuter. Snabbt bredband!



Nördigt värre, men det står jag för. Nu hoppas jag verkligen att det här än en gång kan bli en verklighet hemma hos mig. Com Hem är dock ett företag fyllt av problematiska hinder, men rent teoritiskt ska det nog gå vägen.

Kommentarer
Postat av: Tomic

min tv din tjyyyyyv!! Hoppas det gick bra och upptadera!

2010-05-12 @ 14:45:20
URL: http://tomictomi.se
Postat av: Robert SC

Japp, tack för lånet. Nu ska jag hämta ut paketet så jag kan gå tillbaka till den virtuella världen som innebär bredband. :P

2010-05-12 @ 14:46:27
URL: http://saskas.blogg.se/
Postat av: Nea

Nördigt är bra fan! ^-^ Och finns det någonting bättre en tv/data spel?!



Svar: Tack för den trevliga kommentaren i min blogg ^-^ Och som sakt klart man gillar spel! Jag läser ju även till spel programerare så kanske har en överdriven kärlek till spel, haha

2010-12-20 @ 23:47:16
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0