En sen natt med Aerosmith!

Du läste rätt. Sällkapet denna fredagsnatt är inga mindre än Aerosmith. Gruppen. Rock. Hallå!!

digital form. Jag spelar nämligen Guitar Hero : Aerosmith på mitt Xbox 360. Japp, det blev ännu en alkoholfri kväll. Hoppades bli hembjuden av en trevlig tjej på middag. Men tyvärr inte. Spela gjorde jag istället.

Så är det värt att få vara med mig på en nattrunda? Nja. Det är kul. Gitarren är skön men oslipad. Jag är inte direkt något fan till Aerosmith, även om det finns några bra låtar. En låt saknas, och det är ingen mindre än ''I Dont Wanna Miss a Thing''. Klart godkänd. Första intrycken är därmet utlöst.

Spelet är också svårare än vad jag trodde. Speciellt på svåraste graden, fyfan det ploppar upp ikoner hela tiden, hur många som helst. På Normal är det lite lättare.

Nu ska jag stänga av spelet och se på en film. Natten är ung, som det brukar heta. Känner mig pigg som en nötkärna. Har fått några vitamindrycker från min lillebror. Hihi!





(Fail? Ja, men så dålig var jag inte. Var tvungen att släppa gitarren för att ta fotot, yes, det är sant)

Om någon känner för att spela med mig, adda då Palaxih SWE på Xbox Live.

Kommentarer
Postat av: Tomic

Vad kul;) skulle gärna vilja vara med :D

2009-08-22 @ 09:27:47
URL: http://tomictomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0