Training Montage

Har inte bloggat på en vecka. Ett inlägg försvann, när Internet strejkade för en kort stund, ut i cyberspace.

Suck.

Nu, en vecka senare, är jag tillbaka. Vad har jag gjort under tiden? Börjat med min nya kost, för ett hälsosammare liv (Glöm pizzan igår).

Haha. Så här ser mitt schema ut, för en vinnande väg. Tro mig, jag vet hur man gör för att komma i form.


1. Kondition - 3 mil gång och löp i veckan
2. Styrketräning - 5 timmar styrketräning i gym
3. Övningar - 500 Situps/Armhävningar i veckan

Nästa onsdag ska jag börja spela fotboll igen, efter ett längre uppehåll. En simpel träning blir det.

Mat? Meny? Here it comes.

Nu när jag ska gå till närmaste butik och storhandla, så har jag skrivet upp en inköpslista. Vart vet jag inte ännu, har Ica maxi, City Gross och Lidl ett stenkast bort. Tills jag kommer på vart så delar jag med mig av hemligheter.

3 st Keso Chili

5 st Burkar tonfisk

2 kg Kycklingfilé

1kg Morötter

3 st Nudlar

1 KG Gainers Proteinpulver

24-pack Ägg

1 KG Fullkornspasta

2 st Onaka grönt té

1 Flaska Chili sås


För kommande vecka.

Nu drar jag iväg!




Chin Up - Min favoritövning! Är man nybörjare så kan det bli en utmaning att klara av 10 X 3.





Kommentarer
Postat av: Kajsa Varg

Du är så duktig! Hoppas det går bra för dig.

Du strävar efter bra mål! (:

I wish you good luck!

2009-09-05 @ 08:04:51
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0