Säljes: Canada Goose jacka!

- Hallå!
- Allt bra?
- Ok. Bra där.


Jag säljer min Goose jacka av model Chiliwack Parka, som jag knappt andvänt.
Den är andvändbar på den härliga kvinnliga kroppen såväl som. Öhm.. Män!

Men inte genom bloggen dock, utan snarare på auktionssajten Tradera.

Den är givetvis original. Och ljusblå. Färgen kallas ibland "Baby Blue'". Storleken är XXS, men passar folk med figueren "Smal". Det vet jag. Bra, va?

Auktionen, och jackan, hittar du här.

1.. 2.. 3.. Börja buda! Lycka till.

Jag bjuder här på lite bilder...





http://www.tradera.com/CANADA-GOOSE-BABYBLUE

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så jätte mycket!:)

och tack för just din åsikt!

vad händer i helgen da ?:)

2009-10-09 @ 10:50:52
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket:), älskar den jackan!

din jacka va fin den me älskar just den färgen :)

2009-10-09 @ 10:51:35
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: mohammad

hhalå, vill göra affär bra affären.. bytta jacka skit fina everest jacka mörk brun årets model 1998 plus jag ger 200 kr så bra affär jätten bbra för dig och du kompis.

2009-10-15 @ 22:33:31
Postat av: mohamed

haloo?? va säger vi jackan den bra affären visst du med på den jäte bra du kan ringa min nummret på tellefonen telefonnummer 070 44 82 024.. man får fina tjej med sånna jacka va , jag tror den säger wow den jacka måste vara snälla killen kanske man får tjejen va, tror de faktist e nog bra va. har också annan mycket bra affären vi kan gör , min armani jeans från greklad du kan få byta mot fin mobil eller nått kanske vi kan prata. ring mig, vi göra bra affärer myket pengarna du vet kompis ring eing, jalla.

2009-10-17 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0