När livet är på toppen (Sista fantasien del XIII)

Då trivs jag.

Så intensivt. Mycket. Veckan känns som måndag, dagarna som veckor.
Allt. Överallt. Men tyvärr har mitt mobila bredband gjort sitt. Det fungerar inte, så i skrivande stund lånar jag brorsans dator.
BBB.. Ledsen, ni är över. Comhem får ta över. Men just nu är det inte brådskande. Jag ska ju resa på måndag.
Några veckor. Att bli hel. Jag tänker inte skriva mycket nu om det, men det kommer hända tonvis med action och upplevelser.
I mitt liv, min vardag samt på bloggen. Bäst att förbereda sig. Det är nu det gäller, det är nu det smäller..
Och jag kunde inte låta bli (Se bild!)
Ja, Xbox 360 fungerade till slut igen, och jag ville prova Batman (Suveränt spel!) till den gröna konsolen.
Och sist men absolut inte minst, jag fick idag Final Fantasy XIII (Import) till PS3 i postlådan. Tack Andreas för erbjudandet!
Mitt i all storm så ska jag finna lite lugn. Det behövs verkligen. Snart tillbaka med en hel del överraskningar!

Kommentarer
Postat av: Yazuka

Än en gång önskar jag dig lycka till på resan och hoppas du får det bra. Ser fram emot att läsa om det du kommer få uppleva.

Skönt att din Xbox funkar igen. och se där!

Vilken överraskning, FFXIII import. :D

Så snyggt omslag, önskar vi fick det som standar i Europa. =(

2010-02-04 @ 22:49:30
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0