ÅRETS STÖRSTA UTMANING..

Och alla som känner mig vet hur mycket jag brinner för utmaningar.

Känslan av att lyckas slår nog allt.

Så den som viker ner sig vet kanske inte hur det känns. Men det vet jag.

NU ska jag pumpa på gymmet, och inte nog med det så tvättar jag faktiskt nu. Ingen sovmorgon hos Robban, inte..

Vaknade ju 05.00. Allt slit kommer visa sig vara värt det.. Så tänker jag ofta när det kommer bli hårt och svettigt..

Sa jag att utöver det jag nyss nämnde, så har jag möjligen 10 andra aktiviteter att hinna med idag. Mer om det lite senare...

Efter träningspasset ska jag städa min lägenhet. Det är showtime! Årets sista dagar ska även bli årets vackraste.

Do you feel like i do?

Nu kör jag!


Kommentarer
Postat av: Frankie

Hej Robban, läste precis dina kommentarer du skrivit i min blogg. Trevligt att du tycker min blogg är intressant, det behövs i nuläget då jag känner att jag tappat stinget lite. Har nu gett mig fan på att ta tag i det, nu ska det skrivas intressanta inlägg, förhoppningsvis.



Hoppas du fortsätter läsa min blogg, jag tänker läsa din :D



En liten fråga, är du också bipolär?



Kram

2009-12-29 @ 15:27:41
URL: http://frankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0