Do you FEEL like WE DO?

Okej, jag tänkte vänta på att min Iphone skulle skicka iväg en bild till min dator, som jag hade i syfte med detta inlägg.

Men det dröjer. Så vad hindrar mig att bara låta fingrarna få säga sitt.. Jag kan skriva.

Haha.

Jag tänkte att, eftersom dagen blev en besvikelse, nu jäklar måste jag få igång kvällen.

Det finns tre regler.

1. Börja bli en fjortisgrabb. Kanske det ger mig fler besökare? 

2.  Anställa en assistens i grundade syfte till att göra den här bloggen mer än en OSLIPAD diamant. Designen får mig nästan att undvika att få ut mina känslor och tankar. Att blogga.

3. Varför började jag skriva... Nu kom bilden! :D

I själva verket är jag allt annat än ungdom. Jag är man. Men en man blir aldrig  komplett utan sin andra hälft.




Fredag:

Let me tell you how we feel
We feel irie
Irie!
We feel irie
Irie!
We feel irie yeah yeah
Irie
We feel so irie
Irie!

Tell me,
Do you feel like we do?
Do you feel like we do?
I say,
Do you feel like we do?

No man can hide from his fears
Since they are part of him
They always know where to find him,
Come on walk tall and
Keep your head high

I tell you again and again
Put a smile on your face,
Don't let the troubles
Get you down
Shoop shoop doo doo
Put a smile on your face,
Don't let the troubles
Get you down

We feel irie
Irie!
We feel irie yeah
Irie!
We feel irie
Irie!
We feel irie yeah
Irie!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Jasså.. hehe nice! Visste du att jag var från Peru då? :P

Ska åka dit i Juni själv ;)

2009-12-18 @ 18:42:44
URL: http://josefinablas.blogg.se/
Postat av: lansha

taaack så mycket, underbart av dig o säga allt de. hehe ha ett fint lov du me! <3



kram /Lansha

2009-12-18 @ 23:39:37
URL: http://lanshpansh.blogg.se/
Postat av: Lady K

Gullig bild ^^

2009-12-19 @ 12:52:43
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0