En paus i allt kaos!

Skoja. Det är inte kaos.

Men det rimmade. Ja, kära värld.. Senaste veckan har jag börjat rimma lite väl mycket..

Orden finns där. Tankarna går i rätt takter. Det vill ut så mycket så att det nästan inte är klokt.

Känns som jag skulle börja nyttja det lite.. Så snart kommer väl otroliga texter efter texter.

Dikter.. Eller budskap.

Så kan det gå när man är sååå...

Berusad av kärlek.

För exakt ett år sedan stoltiserade jag en mening som löd:

"KÄRLEKEN ÄR LIVETS STARKASTE BERUSNING
"

Men likt en berusning så finns det även biverkningar. Konsekvenser. Eftersmak.

Det är något som är väldigt vanligt att få kännas vid.. Men ska återigen försöka göra mitt bästa för att inte det ska inträffa.





Jag tycker att du ska göra som mig, och lyssna på låten "Underneath it all" med No Doubt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0