Imorgon börjar jag träna på gym igen!

Platsen är, tro det eller ej, västra vägen. Porten bredvid för att vara exakt.

Drömläge? Lita på det. Väldigt nära. Hade tänkt träna varje morgon.

Valde att teckna autogira på 99kr/månaden, som gäller från tiderna 06.00-16.00.

Perfekt, för just nu finns det tid på dagarna, ja, förutom när jag är på kurserna i hagalund.

Men det är då morgonen kommer in. Så skönt att pumpa ut energi, och få tillbaka den i det långa loppet, på morgonpasset.

Fitness24 är det nya gymmet för mig. För drygt ett år sedan tränade jag regelbundet på Medley, vasalund.

Ikväll är jag sugen på att se mästerverket "Rocky" på Blu-Ray.

Den här låten får mig alltid att bli motiverad och adrenalinet bara pumpar på för fullt.



Good luck Robert! Får se om jag kan lyckas nå samma resultat som många gånger tidigare. Det är en sak som jag är säker på..

Och återigen, trevlig lucia alla lussekatter där ute! Hihi.




Kommentarer
Postat av: Tomic

Haha! vill ju med börja träna där :(

2009-12-14 @ 05:47:18
URL: http://tomictomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0