Jag älskar mina bröder

Småskitarna...

Nej, då. Jag skojar bara. Jag älskar mina småbrorsor så mycket.

Det är bara två dagar kvar tills julafton. Nu är det så här att jag är den äldsta av mina fem syskon, alla bröder.

Hehe, så kan det gå.

Men det finns ingenting större än den stoltheten som jag känner för alla min brorsor. Ni är bäst! Ni är framtiden.

Ville bara säga det.

För jag kanske inte säger det så ofta som jag borde, men lovar att fortsätta visa det även om livet inte alltid är så simpelt. Ni ska få en underbar julafton!




Kommentarer
Postat av: Lady K

Du försvinner bara längre och längre bort.. :/



hoppas iallafall att du mår bra..

2009-12-22 @ 21:28:08
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Yazuka

Själv äldst av fyra syskon. Och även om jag har varit på gränsen till att hata dom ibland (när de var mindre). Så är jag glad att de finns där och de kommer alltid ha mig.



Alltid kul att läsa om folk som bryr sig om familjen. Inte så ofta man få se sådant tycker jag. Kör på hårt.

Ha en riktigt god jul Robert! =)

2009-12-22 @ 21:58:51
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0