Julen är snart här, trevliga överraskningar, och barnet inom mig myser!

Ända sedan flytten har livet blivit lättare.

Snart är det jul. Tiden går så fort. Älskar verkligen vintern. Det finns en värme som är obeskrivlig.

Igår hände något fantastiskt, tack vare Facebook. Min farbror hittade mig och hörde av sig. Har aldrig träffar varken honom eller resten av min stora familj från Sydamerka, Perú.

Det är tänkt att jag ska åka dit efter årets slut, men nu tar jag en dag i taget.

Min äldsta av mina 5 yngre bröder skickade lite bilder på mig som liten, det fixade han duktigt från mobilen till datorn. Tekniken är ju modern och lättandvändligt.




Det var inte igår, men det känns verkligen som det.



(Många år sedan fanns fortfarande julen. Lika glad som nu var jag då. om inte ännu gladare, förstås. Här med min mamma i Solna Centrum)



(Min farbror "tio" Alex med.. Ja, vem kan det vara? Det återstår att se när han hör av sig igen. Han bor i Spanien och verkar ha ett framgångsrikt liv. Jättefint hus, bland annat.

Jag ska börja blogga mer nu när alla bitar faller på plats. Tills vidare njuter jag av dagarna som kommer och går. Mitt mål finns fortfarande kvar inom mitt "reparerade brustna hjärta". För ett år sedan såg livet helt annorlunda ut. Istället för en egen familj och kärlek till en annan, så vandrar jag ensam på vägen till att hitta kärlek för mig själv och andra. På det sättet som gör mig lite unik.

Det börjar brännas.

Kommentarer
Postat av: J U L I A

fin blogg du har! =)



sv: tusen, tusen tack!! kram!:D

2009-12-11 @ 21:36:07
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Yazuka

Men vad kul att du fick kontakt med släkt. Hoppas ni kommer snacka mera. Låter som sagt verkligen hur kul som helt.



Kämpa på! Det kommer gå bra! Jag hejar ialla fall!

2009-12-12 @ 01:02:00
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0