Love is in the air ^^

Kan känna den.

Oavsett hur personer definerar kärleken är det ett ämne som alla människor har gemensamt.

Jag vet att det finns människor som tappat begreppet om känslor och kärlek, eller så föddes man helt känslokall. Att brista i empati. Det är dock väldigt sällsynt, en minoritet helt enkelt.

Men det är så mysigt med jul nu.

Nu går jag in i en fas där mycket är lite "bergochdalbana". Minns förra året, hur allt var. Hur bra det var.

Men jag slår tillbaka. Varför vika ner sig för någon annan. Det har jag ju gjort i ett halvår. Allt börjar komma till sin rätta.. Och när det har gjort det, ja, då är det bara att köra.

Kärlek är fint. I alla dessa former. Att älska sin syster, eller mamma. Att älska den mest älskade personen som gör en hel. Några andra älskar sina husdjur.

Det finns så mycket värme i kärlek, att det spelar ingen roll för mig om det står -2 eller -20 på termometern varje morgon.

Jag känner kärlek som i gemenskap. Ingen ska behöva vara ensam på julen, så min önskan är att alla får en kärleksfull jul och slut på året.

Ett år som började storartat, men blev kaos. För att nära slutet ändå ge mig lite hopp.

Mitt mål finns fortfarande kvar. Jag kämpar varje dag för att sagan ska få ett lycklig slut.

På återseendé.





Busig får man vara när barnet lever inom en. DET ÄR SNART JULAFTON! WOHO!

Kommentarer
Postat av: lansha

jätte fint inlägg :D.



aaah m.j är bara för undebar!

2009-12-19 @ 21:39:00
URL: http://lanshpansh.blogg.se/
Postat av: Yazuka

Väldigt fint skrivet du!

Var hjärtevärmande. ^^

2009-12-19 @ 23:49:48
URL: http://www.yazuka.net
Postat av: Jessica

jaa da :) hur ere med dig da ?

kram!

2009-12-20 @ 12:43:19
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0