Lyckligt byte! (Orgie av bilder)

1 december är en riktig nystart. Jag har nu flyttat. Allt gick vägen. Kämpade och slet som ett vilddjur i natt för att hinna bli klar, och trots en imponerande insats av mig så var det på håret.

Nu är en del över, och en annan tar sin början. Västra Vägen, de oranga husen som ser ner på fina Solna Centrum. Perfekt på alla sätt, nära till allt.

Nyrenoverad lägenhet. Ni som kanske läste inlägget där jag postade bilder på min nya lägenhet blev lurade. Jag med. Det var nämligen inte den lägenheten jag fick. Dåligt?

NEJ. För den här var bättre. Lite större. Bättre designat för mina möbler och godsaker. Ingen dum pelare mitt i rummet.

Har inte hunnit packa upp allt. Är hos brorsan och lånar nätet då jag inte har tillgång till det hemma ännu. Ska fixa det så fort det går. Så om jag inte är särkilt aktiv på nätet så beror det på, ja, ni vet.

Nu bjuder jag på lite bilder. Tyvärr är kvalitén under all kritik, då jag inte fick med mig min lampa, så bilderna blev en aning mörka. Men givetvis bättre än inget.



Efter en intensiv natt så blev det snyggt och tomt i min numer gamla lägenhet. Till viss del. I did it, of course!



Kära, nya, härliga hem! Självklart börjar det i en röra. Så mycket saker jag har.



Matplats. Ett mindre kök är faktiskt något som jag föredrar. Mysigt, tycker jag. Och ja, lampans frånvaro gör sig påmind.



Hallen. Stor med jättestora garderober. Jag tackar för det. Tv-hyllan flyttades snabbt på sin plats. För där ska den ju absolut inte vara.



Badrum, toalett. Många namn, men ack så fräscht! Enda minuset är avsaknaden av ett badkar. Men män står upp!



Sängen. För det är ju ämnat för sängplats. Oroa er inte, resten av röran är sakta men säkert på sina platser.



Tv-hörnan. Vardagsrum. En mysig liten hörna för många ljuvliga stunder. Och det är faktiskt min soffa, det där svarta.

Jag är så nöjd. Pricket över iet är att i porten bredvid finner jag ett gym vid nman 24fitness. Imorgon ska jag fixa tider för många hårda pass framöver. 199kr i månaden innebär slit när jag vill, dygnet runt. Åh yes!

Kommentarer
Postat av: Yazuka

Det ser ju riktigt härligt ut i den nya lägenheten. Riktigt härligt till och med. Och det var ju skitbra att du fick något som var bättre än väntat, alltid trevligt.

Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem. =)

2009-12-01 @ 19:33:25
URL: http://www.yazuka.net
Postat av: Robert SC

Yazuka:



Tackar min vän. Jag kommer säkert stormtrivas, om första dagen är så lovande som den blev.



Nu ska jag packa upp PS3 och mysa. :P

2009-12-01 @ 19:46:37
URL: http://saskas.blogg.se/
Postat av: Lady K

Åh gratulerar till lyan! Hoppas den är perfekt för dig! och hoppas du kommer trivas! Kram

2009-12-02 @ 16:35:13
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0